You have reached the website

Oblo Manuální kapslový kávovar bílý Krups®

Nový kávovar NESCAFÉ® Dolce Gusto® Oblo s netradičním designem a vynikající kvalitou přináší moderní umění do vaší kuchyně. Díky profesionálnímu tlaku 15 barů nachystá lahodnou kávu s bohatou pěnou a výrazným aroma.

Velikost nádržky: 0,8 l

Běžná cena: 2 599,00 Kč

Special Price 1 799,00 Kč

1 799,00 Kč
  • Podrobnosti
  • Uživatelská příručka
  • Záruka
  • Hodnocení
  • Specifikace

Stylový kávovar NESCAFÉ® Dolce Gusto® Oblo se stane se svým originálním designem ozdobou vaší kuchyně.

Je dostupný ve 3 barevných provedeních a jeho rozměry jsou: šířka 25 × výška 32 × hloubka 18 cm.

Jednoduše vložte vámi vybranou kapsli a jedním pohybem manuální páčky připravíte skvělý nápoj, podle své chuti.

Díky profesionálnímu tlaku kávovaru (až 15 barů) připravíte kávu vysoké kvality s hustou sametovou cremou.

Díky našim hermeticky uzavřeným kapslím, které zachovávají čerstvost, si pokaždé užijete šálek kávy s bohatým aroma.

S kávovarem NESCAFÉ® Dolce Gusto® si můžete užít přes 30 kávových kreací, ať už máte rádi kávu malou, nebo velkou, černou, nebo bílou. Využijte výběru mezi výrazným ristrettem, intenzivním espressem, aromatickým lungem, plným grandem a nadýchaným cappuccinem, hebkým latte macchiatem i horkou čokoládou, čaji a studenými nápoji.

Kapslový systém NESCAFÉ® Dolce Gusto® je jediný na trhu, který dokáže připravit teplé i studené nápoje.

Praktický energeticky úsporný režim automaticky vypne váš kávovar NESCAFÉ® Dolce Gusto® Oblo po 5 minutách nečinnosti, což znamená, že přístroj náleží do kategorie energetické spotřeby A.

Bezstarostné používání díky dvouleté záruce.

 

line_white

Pro stažení uživatelské příručky klikněte na odkaz níže

This warranty applies to all products with De’Longhi and Dolce Gusto brands (both brands on the unit must be present).
What does the warranty cover?
We guarantee each appliance to be free from defects in materials and workmanship. Our obligation under this warranty is limited to repair at our factory or authorised service centre of any defective parts or part thereof, other than parts damaged in transit. In the event of a products replacement or return, the unit must be returned postage paid, and with its accompanying, valid proof of purchase. The repaired or new model will be returned at the company expense. This warranty shall apply only if the appliance is used in accordance with the operating instructions, which accompany it, and on an Alternating Current (AC) circuit.
How long does the coverage last?
This warranty runs for two years (2) from the purchase date found on your receipt and applies only to the original purchaser for use.
What is not covered by the warranty?
The warranty does not cover defects or damage of the appliance, which result from repairs or alterations to the appliance outside our factory or authorised service centers, nor shall it apply to any appliance, which has been subject to abuse, misuse, negligence or accidents. Also, consequential and incidental damage resulting from the use of this product or arising out of any breach of contract or breach of this warranty are not recoverable under this warranty. The warranty does not cover appliances that do not work properly because they have not been descaled in accordance with the factory instruction which accompany it.
How do you get service?
If repairs become necessary, see contact information below:
UK Customers: Please contact Nestlé Dolce Gusto at 0800 707 6066 or log onto our website at www.dolce-gusto.co.uk.
The above warranty is in lieu of all other express warranties and representations. All implied warranties are limited to the applicable warranty period set forth above. De’Longhi/Dolce Gusto does not authorise any other person or company to assume for it any liability in connection with the sale or use of its appliance. This warranty gives you specific legal rights, and you may also have other rights, which vary from country to country.

Napsat hodnocení

Hodnocení produktu je možné pouze, pokud jste registrovaní. Prosím, přihlaste se ke svému účtu nebo se zaregistrujte.

Značka Krups
Touch technology Ne
Objem zásobníku na vodu 0.8 l
Zásobník na použité kapsle Ne
Chromová páka Ne
Ocelová odkapávací miska Ne
LCD displej Ne
Ovládání vody Manuální páčka
Dávkování vody Ne
Hmotnost přístroje ~2.5 kg
Elektrický výkon přístroje 1500 W
Napětí 230 V, 50 Hz
Záruka přístroje 2 roky
Related Recipe Ne
  • Podrobnosti

    Stylový kávovar NESCAFÉ® Dolce Gusto® Oblo se stane se svým originálním designem ozdobou vaší kuchyně.

    Je dostupný ve 3 barevných provedeních a jeho rozměry jsou: šířka 25 × výška 32 × hloubka 18 cm.

    Jednoduše vložte vámi vybranou kapsli a jedním pohybem manuální páčky připravíte skvělý nápoj, podle své chuti.

    Díky profesionálnímu tlaku kávovaru (až 15 barů) připravíte kávu vysoké kvality s hustou sametovou cremou.

    Díky našim hermeticky uzavřeným kapslím, které zachovávají čerstvost, si pokaždé užijete šálek kávy s bohatým aroma.

    S kávovarem NESCAFÉ® Dolce Gusto® si můžete užít přes 30 kávových kreací, ať už máte rádi kávu malou, nebo velkou, černou, nebo bílou. Využijte výběru mezi výrazným ristrettem, intenzivním espressem, aromatickým lungem, plným grandem a nadýchaným cappuccinem, hebkým latte macchiatem i horkou čokoládou, čaji a studenými nápoji.

    Kapslový systém NESCAFÉ® Dolce Gusto® je jediný na trhu, který dokáže připravit teplé i studené nápoje.

    Praktický energeticky úsporný režim automaticky vypne váš kávovar NESCAFÉ® Dolce Gusto® Oblo po 5 minutách nečinnosti, což znamená, že přístroj náleží do kategorie energetické spotřeby A.

    Bezstarostné používání díky dvouleté záruce.

     

    line_white

  • Recepty
  • Záruka

    This warranty applies to all products with De’Longhi and Dolce Gusto brands (both brands on the unit must be present).
    What does the warranty cover?
    We guarantee each appliance to be free from defects in materials and workmanship. Our obligation under this warranty is limited to repair at our factory or authorised service centre of any defective parts or part thereof, other than parts damaged in transit. In the event of a products replacement or return, the unit must be returned postage paid, and with its accompanying, valid proof of purchase. The repaired or new model will be returned at the company expense. This warranty shall apply only if the appliance is used in accordance with the operating instructions, which accompany it, and on an Alternating Current (AC) circuit.
    How long does the coverage last?
    This warranty runs for two years (2) from the purchase date found on your receipt and applies only to the original purchaser for use.
    What is not covered by the warranty?
    The warranty does not cover defects or damage of the appliance, which result from repairs or alterations to the appliance outside our factory or authorised service centers, nor shall it apply to any appliance, which has been subject to abuse, misuse, negligence or accidents. Also, consequential and incidental damage resulting from the use of this product or arising out of any breach of contract or breach of this warranty are not recoverable under this warranty. The warranty does not cover appliances that do not work properly because they have not been descaled in accordance with the factory instruction which accompany it.
    How do you get service?
    If repairs become necessary, see contact information below:
    UK Customers: Please contact Nestlé Dolce Gusto at 0800 707 6066 or log onto our website at www.dolce-gusto.co.uk.
    The above warranty is in lieu of all other express warranties and representations. All implied warranties are limited to the applicable warranty period set forth above. De’Longhi/Dolce Gusto does not authorise any other person or company to assume for it any liability in connection with the sale or use of its appliance. This warranty gives you specific legal rights, and you may also have other rights, which vary from country to country.