
Často kladené dotazy
Podívejte se i do jednotlivých sekcí níže, zda tam není odpověď na vaši otázku.


Kávovar můžete reklamovat v jednom z našich servisních středisek, seznam naleznete ZDE . Pokud se ve vašem okolí žádné nenachází, prosím vyplňte reklamační formulář, přiložte fakturu a pošlete vadný kávovar zpět k nám na adresu: HOPI CZ DC - NESTLÉ, Háj 328, 798 12 Kralice na Hané, Česko
Reklamaci můžete vyplnit i v našem formuláři na webové stránce v detailu objednávky, kde se nachází možnost „Vrátit zboží“.
Žádost o změnu e-mailové adresy nám prosím zašlete e-mailem na info@nestle.cz.
Odběr novinek (newsletter) si jednoduše zrušíte kliknutím na odkaz „Odhlásit se z newletteru“ v patičce e-mailu. Druhá možnost je zrušení a změna komunikace přímo ve svém účtu NESCAFÉ® Dolce Gusto® v sekci „Můj newsletter“.
Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, potřebný k dokončení registrace, obnovte si prosím pouze heslo. Je možné, že registraci již máte z minulosti vytvořenou. V případně přetrvávajících potíží kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky 800 135 135 nebo e-mailem info@nestle.cz.
Při přihlášení do internetového obchodu naleznete odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Po zadání vaší e-mailové adresy, kterou jste použili při registraci, vám bude zaslán e-mail s odkazem na obnovu přihlašovacích údajů, zkontrolujte prosím i složku spam.
V případě, že vám nebyl doručen tento e-mail, zkuste se znovu zaregistrovat na našich stránkách. Nelze vytvořit dva účty pod stejným e-mailem, proto obdržíte e-mail pro reset vašeho hesla. Nové heslo musí obsahovat malá i velká písmena, znak a číslo.
Pokud vám tento e-mail nebude doručen, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na lince 800 135 135 nebo e-mailem info@nestle.cz.

Prosím, zkontrolujte si svůj PREMIO účet, váš kód by se měl nacházet pod ikonkou panáčka v sekci „Moje transakce“. V detailu konkrétní objednávky.
V případě, že jste si v PREMIO objednali slevový kód/voucher pro nákup v našem internetovém obchodě, automaticky se vám tyto kódy ukládají pod váš NESCAFÉ® Dolce Gusto® účet. Všechny vaše slevové kódy naleznete v sekci „Moje vouchery“, aby je bylo možné použít při další objednávce.
Změnu adresy objednávky můžete provést pohodlně na stránkách DPD, po obdržení e-mailu s číslem zásilky. V případě, že nebyla objednávka zpracována, můžeme změnu adresy zadat i my. Prosím, kontaktujte nás na zákaznické lince 800 135 135 nebo e-mailem na info@nestle.cz.
Bohužel nelze. Naše objednávky se zpracovávají a doručují do systému během několika minut.
Do 15 minut po odeslání lze, ale objednávku stornovat a vytvořit si novou. V tomto případě nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 135 135.
Po přijetí objednávky do našeho systému obdržíte potvrzení e-mailem. Tento e-mail je obvykle doručen pár minut po odeslání objednávky.
Všechny faktury máte dostupné již jen v elektronické podobě, které naleznete ve svém účtu v sekci „Moje historie objednávek“, a to v detailu každé objednávky. V případě platby kartou obdržíte fakturu na svůj e-mail, pokud si zvolíte platbu na dobírku, tak vaši fakturu naleznete ve svém účtu.
Slevové kódy nebo vouchery z PREMIO můžete uplatnit přímo v košíku v kolonce „Mám slevový kód/voucher“ nebo na stránce před odesláním objednávky (kolonka pro slevový kód se nachází vpravo nad souhrnem celé objednávky).
V případě, že jste si zakoupili PREMIO voucher a chcete ho využít, je nutné jej vybrat ze seznamu odkliknutím možnosti „Vyberte slevový kód ze svého účtu“ a zvolit požadovaný kód/slevu. PREMIO vouchery se automaticky ukládají do vašeho účtu.
Dovolujeme si vás upozornit, že v rámci objednávky lze uplatnit pouze jeden kód.
Vaši objednávku můžete uhradit dvěma způsoby - kartou online nebo na dobírku. Způsob platby si zvolíte v procesu objednávky, přejete-li si objednávku uhradit ihned, zvolte platbu kartou. V případě, že si přejete platit až při převzetí zásilky, zvolte možnost platby na dobírku. Vaši objednávku zaplatíte přímo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo platební kartou.