System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - iPhone/iPad Message

System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - Android Message

You have reached the website


Často kladené dotazy


Kávovar

Mohu k přípravě použít i jiné kapsle než ty od Nescafé Dolce Gusto?

Kapsle NESCAFÉ DOLCE GUSTO jsme vyvinuli speciálně tak, aby bylo možné připravovat kvalitní nápoje; např. jsou uzpůsobené tlaku 15 barů, který naše přístoje vytvářejí. Proto k přípravě kávy není možné použít kapsle jiných výrobců.

Co přesně znamená tlak 15 barů?

Tlak 15 barů znamená, že voda je při výstupu u čerpadla hnána pod tlakem, který je zhruba v hloubce 150 metrů pod hladinou moře. Tento tlak je srovnatelný s profesonálními kavárenskými přístroji a zaručuje správnou přípravu kávy. Chuť i vůně kávy se uvolní tím správným způsobem.

Musím vždy regulovat množství vody pro přípravu nápoje sám?

Ne, nemusíte. Kávovary Creativa a Creativa+ umožňují zvolit si konkrétní typ nápoje ze seznamu a přístroj jej připraví sám (navíc si můžete množství vody upravit podle své chuti). Kávovar Genio je vybaven tzv. Flow-stop systémem, tzn. podle značky na každé kapsli určíte velmi jednoduchým způsobem množství vody. Ostatní kávovary se obsluhují manuálně.

Jak často je třeba přístroj odvápnit?

Díky hliníkovému termobloku je nutné odstraňovat kámen po přípravě 450 - 1600 porcí kávy v závislosti na tvrdosti vaší vody. Jakmile se průtok znatelně zpomalí, použijte běžně dostupný prostředek na odstraňování kamene značky Krups. Nepoužívejte ocet! Dodržujte přitom podmínky použití daného prostředku. Přípravek můžete zakoupit na našich internetových stránkách www.dolce-gusto.cz nebo v síti elektroprodejen. Jsme rádi, že vás zajímá, jak o svůj kávovar správně pečovat. Pro návod na údržbu pokračujte zde: ÚDRŽBA KÁVOVARU

Jak mám postupovat, když se mi zasekne kapsle Nesquik v kávovaru?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO nabízí spotřebitelům na 27 různých variantů kávy, kávových i nekávových specialit v kapslích, určených pro kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupním tlakem čerpadla 15 barů. Po použití kapsle v kávovaru se tlak v kapsli vyrovná v řádu několika sekund a následně je možné kapsli bez obtíží vyjmout. Oblíbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátní tím, že je směsí kakaového prášku a sušeného mléka v jedné kapsli. Díky vlastnostem této směsi však může v některých případech docházet k tomu, že kapsle NESQUIK po použití v kávovaru zadržuje standardní tlak déle než je u kapslí systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé a v důsledku toho nelze použitou kapsli z kávovaru vyjmout okamžitě. V takovém případě doporučujeme nesnažit se držák s kapslí vytahovat silou. Doporučujeme kávovar vypnout a ponechat cca 20 minut v klidu, dokud se tlak nevyrovná, a následně kapsli vyjmout. Před dalším použitím kávovaru pročistěte jehlu kávovaru přiloženou čistící jehlou, kterou najdete podle modelu kávovaru v odkapávací misce anebo za zásobníkem na vodu. V případě jakékoli další pochybnosti se prosím obraťte na Servis pro spotřebitele*. Děkujeme za porozumění a věříme, že bude nápoj NESQUIK patřit i nadále mezi Vaše oblíbené varianty v rámci pestré nabídky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Co mám dělat, když neprotéká voda přes kapsli či nápoj vytéká příliš pomalu?

Zkuste odvápnit přístroje, podle našeho NÁVODU, pokud by problém nadále přetrvával, obraťte se na servisní středisko. Jejich seznam naleznete zde: http://www.krups.cz/servisy

Co mám dělat, když mi kolem přístroje vytéká voda?

Obraťte se prosím na autorizovaný servis. Jejich seznam naleznete zde: http://www.krups.cz/servisy

Kapsle

Jak mám postupovat, když se mi zasekne kapsle Nesquik v kávovaru?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO nabízí spotřebitelům na 27 různých variantů kávy, kávových i nekávových specialit v kapslích, určených pro kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupním tlakem čerpadla 15 barů. Po použití kapsle v kávovaru se tlak v kapsli vyrovná v řádu několika sekund a následně je možné kapsli bez obtíží vyjmout. Oblíbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátní tím, že je směsí kakaového prášku a sušeného mléka v jedné kapsli. Díky vlastnostem této směsi však může v některých případech docházet k tomu, že kapsle NESQUIK po použití v kávovaru zadržuje standardní tlak déle než je u kapslí systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé a v důsledku toho nelze použitou kapsli z kávovaru vyjmout okamžitě. V takovém případě doporučujeme nesnažit se držák s kapslí vytahovat silou. Doporučujeme kávovar vypnout a ponechat cca 20 minut v klidu, dokud se tlak nevyrovná, a následně kapsli vyjmout. Před dalším použitím kávovaru pročistěte jehlu kávovaru přiloženou čistící jehlou, kterou najdete podle modelu kávovaru v odkapávací misce anebo za zásobníkem na vodu. V případě jakékoli další pochybnosti se prosím obraťte na Servis pro spotřebitele*. Děkujeme za porozumění a věříme, že bude nápoj NESQUIK patřit i nadále mezi Vaše oblíbené varianty v rámci pestré nabídky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Jak kapsle funguje?

Zajímá vás, jak vzniká umění skvělé kávy? Prosím, podívejte se: CHYTRÁ KAPSLE

Bude v nabídce bílá čokoláda nebo čaj?

Nabídku neustále rozšiřujeme. NESCAFÉ je společnost zaměřující se zejména na kávu a kávové nápoje, ale to neznamená, že vybrábíme pouze kávu. V současné době si můžete pochutnat např. na Chococcinu nebo Chai Tea Latté. Stále hledáme nové chutě a zkoumáme, co si naši zákazníci přejí.

Jaký typ kávy se nachází v kapslích?

V našich kapslích najdete mletou černou kávu druhu arabica nebo směs arabiky a robusty. Výjimku tvoří káva Cortado, Ice Cappuccino a Mocha, kde je rozpustná káva. KVALITA KÁVY

Co označuje malé číslo na kapsli?

Tomuto číslu nemusíte věnovat pozornost. Jedná se o označení výrobní linky v našem podniku.

Mám ráda mléčné kávy typu Cappuccino a Latté Macchiato neslazené. Nabízíte nějaké mléčné varianty bez cukru?

Ano! Například Latté Macchiatto bez cukru. K dostání je na www.dolce-gusto.cz

Kde si mohu koupit kapsle do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?

Kapsle seženete ve většině supermarketů a řetězců s elektrospotřebiči nebo na www.dolce-gusto.cz

Držím dietu. Máte nějakou verzi kávy s mlékem bez tuku? Máte nějakou kávu bez kofeinu?

Ano, máme. Bez tuku v mléce si můžete vychutnat Cappuccino Light a Latte Macchiato Light. Bezkafeinovou kávu máme v současnosti jednu, a to Espresso Decaffeinato.

Jak zacházet s použitými obaly od kapslí?

Vyprázdněné obaly od kapslí likvidujte v rámci směsného odpadu.

Příprava

Proč bych měl/a při přípravě Latté Macchiato nebo Cappuccino nejdřívě použít kapsli s mlékem a až poté kávu?

Protože jen tak zajistíte autentickou přípravu a vzhled. Pokud nejdříve připravíte kávu a pak až mléko, pěna nápoje bude hnědá. Nicméně na chuť vliv přesný postup nemá. Podívejte se, jak vytvořit mistrovská šálek kávy: PŘÍPRAVA KÁVY - VIDEO

Proč kapsle s mlékem obsahují cukr?

Mléko v kapslích sladíme proto, aby chuť výsledného nápoje byla dokonale vyvážená. Samozřejmě pokud máte raději sladší nápoje, můžete do něj cukr přidat.

Jakou vodu mám použít pro přípravu nápoje?

Hlavně studenou. Do nádržky na vodu nedoporučujeme používat teplou vodu ani mléko nebo jiné tekutiny kromě vody. Když použijete vodu z kohoutku, je to v pořádku. Dávejte však pozor na pravidelné odvápňování přístroje. Pokud víte, že máte tvrdší vodu, nezapomínejte kávovar odvápňovat častěji. Jen tak si uchová své kvality.

Ostatní

Jak uplatnit ochutnávkový balíček zdarma za registraci kávovaru

Přechod na nové stránky přinesl spoustu změn. Jednou z nich je i změna při registraci kávovaru a s tím spojené možnosti získání ochutnávkového balíčku zdarma.

Postup pro přidání dárku se liší od návodu ve Vaší brožuře a je následující:

  • - Zaregistrujte se na našich stránkách
  • - Během registrace zaškrtněte v sekci Máte přístroj NESCAFE® Dolce Gusto®? políčko "Ano (mám 12místný kód přístroje)"
  • - Vyplňte registrační kód Vašeho přístroje, který naleznete v brožuře a může mít tvar například ELADRTZ128VR
  • - Po registraci přejděte k objednávce
  • - Vložte do košíku vybraný ochutnávkový balíček dle Vašeho výběru
  • - Přejděte do košíku
  • - Do pole "Uplatnit registrační / propagační kódy" zadejte promo kód BALICEKr2015 a klikněte na "uplatnit"
  • - V objednávce se Vám odečte cena balíčku

Je možné doručení na Slovensko?

Pro objednávky s dodací adresou na Slovensku se zaregistrujte, prosím, na našem partnerském e-shopu zde. V jiném případě Vám bude Vaše objednávka stornována a nebude možné zboží dodat. Děkujeme za pochopení.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Objednávka bude zpracována maximálně do 2 pracovních dnů od jejího převzetí objednávkovým systémem. Před doručením bude objednateli odeslána SMS/email o vyexpedování zásilky s odkazem, ve kterém je možné nechat si balík přeposlat na výdejní místo. Před samotným doručení bude v daný den ráno objednatel ještě telefonicky upozorněn na čas doručení.

 Informace o zásilce jsou kdykoliv k dispozici v reálném čase. Průběh přepravy  konkrétního balíku možno sledovat na Internetu: www.geis-group.cz .

Veškeré informace o Vaší zásilce získáte také na našem Zákaznickém centru: 

Tel.:       + 420 951 277 777, + 420 800 277 777

E-mail:   objednavka@geisparcel.cz

Jaká je cena poštovného a balného?

Poštovné a balné je účtováno úhrnně za cenu 99 Kč. Při objednávce nad 1 000 Kč je poštovné zdarma.

V české/slovenské části příručky chybí registrační kód pro zaregistrování kávovaru. Mohu použít kód z jiné části příručky?

Ano, registrační kód může být ve výjimečných případech obsažen v jiné části brožury než české, v tomto případě použijte prosím tento kód.

Chybí mi příručka a tím pádem si nemohu zaregistrovat kávovar.

Od října 2015 se v kávovarech balených pro český trh přestaly používat brožurky s kódy pro registraci kávovaru. Proto se tedy může stát, že právě váš kávovar brožuru neobsahuje. Zaregistrovat ho ale můžete i tak - bez použití 12 místného kódu. Dárek za registraci kávovaru s kódem je možné využít pouze do konce roku 2015.

Pro více informací, se prosím případně obraťte na naši infolinku 800 135 135.