Loading...

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikací NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoduše naskenujte kód, zjistěte stav vašeho účtu a vybírejte skvělé odměny.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikací NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoduše naskenujte kód, zjistěte stav vašeho účtu a vybírejte skvělé odměny.

Kupte 3 stejná balení kávy Starbucks® za 119 Kč/ks

Nahrávám...

Často kladené dotazy

Podívejte se i do jednotlivých sekcí níže, zda tam není odpověď na vaši otázku.

Kávovar
Co přesně znamená tlak 15 barů?
Tlak 15 barů znamená, že voda je při výstupu u čerpadla hnána pod tlakem, který je zhruba v hloubce 150 metrů pod hladinou moře. Tento tlak je srovnatelný s profesonálními kavárenskými přístroji a zaručuje správnou přípravu kávy. Chuť i vůně kávy se uvolní tím správným způsobem.
Musím vždy regulovat množství vody pro přípravu nápoje sám?
Ne, nemusíte. Kávovary Creativa a Creativa+ umožňují zvolit si konkrétní typ nápoje ze seznamu a přístroj jej připraví sám (navíc si můžete množství vody upravit podle své chuti). Kávovar Genio je vybaven tzv. Flow-stop systémem, tzn. podle značky na každé kapsli určíte velmi jednoduchým způsobem množství vody. Ostatní kávovary se obsluhují manuálně.
Jak často je třeba přístroj odvápnit?
Díky hliníkovému termobloku je nutné odstraňovat kámen po přípravě 450–1 600 porcí kávy v závislosti na tvrdosti vaší vody. Jakmile se průtok znatelně zpomalí, použijte běžně dostupný prostředek na odstraňování kamene značky Krups. Nepoužívejte ocet! Dodržujte přitom podmínky použití daného prostředku. Přípravek můžete zakoupit na našich internetových stránkách www.dolce-gusto.cz nebo v síti elektroprodejen. Jsme rádi, že vás zajímá, jak o svůj kávovar správně pečovat. Pro návod na údržbu pokračujte zde: ÚDRŽBA KÁVOVARU.
Jak mám postupovat, když se mi zasekne kapsle Nesquik v kávovaru?
NESCAFÉ DOLCE GUSTO nabízí spotřebitelům na 27 různých variantů kávy, kávových i nekávových specialit v kapslích, určených pro kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupním tlakem čerpadla 15 barů. Po použití kapsle v kávovaru se tlak v kapsli vyrovná v řádu několika sekund a následně je možné kapsli bez obtíží vyjmout. Oblíbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátní tím, že je směsí kakaového prášku a sušeného mléka v jedné kapsli. Díky vlastnostem této směsi však může v některých případech docházet k tomu, že kapsle NESQUIK po použití v kávovaru zadržuje standardní tlak déle než je u kapslí systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé a v důsledku toho nelze použitou kapsli z kávovaru vyjmout okamžitě. V takovém případě doporučujeme nesnažit se držák s kapslí vytahovat silou. Doporučujeme kávovar vypnout a ponechat cca 20 minut v klidu, dokud se tlak nevyrovná, a následně kapsli vyjmout. Před dalším použitím kávovaru pročistěte jehlu kávovaru přiloženou čistící jehlou, kterou najdete podle modelu kávovaru v odkapávací misce anebo za zásobníkem na vodu. V případě jakékoli další pochybnosti se prosím obraťte na Servis pro spotřebitele*. Děkujeme za porozumění a věříme, že bude nápoj NESQUIK patřit i nadále mezi Vaše oblíbené varianty v rámci pestré nabídky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.
Co mám dělat, když neprotéká voda přes kapsli či nápoj vytéká příliš pomalu?
Zkuste odvápnit přístroje, podle našeho NÁVODU, pokud by problém nadále přetrvával, obraťte se na servisní středisko. Jejich seznam naleznete zde: http://www.krups.cz/servisy.
Co mám dělat, když mi kolem přístroje vytéká voda?
Obraťte se prosím na autorizovaný servis. Jejich seznam naleznete zde: https://www.krups.cz/zakaznicke-sluzby/zaruka-opravy/opravy.
Zobrazit vše
Kapsle
Jak mám postupovat, když se mi zasekne kapsle v kávovaru?
NESCAFÉ DOLCE GUSTO nabízí spotřebitelům na 27 různých variantů kávy, kávových i nekávových specialit v kapslích, určených pro kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupním tlakem čerpadla 15 barů. Po použití kapsle v kávovaru se tlak v kapsli vyrovná v řádu několika sekund a následně je možné kapsli bez obtíží vyjmout. Oblíbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátní tím, že je směsí kakaového prášku a sušeného mléka v jedné kapsli. Díky vlastnostem této směsi však může v některých případech docházet k tomu, že kapsle NESQUIK po použití v kávovaru zadržuje standardní tlak déle než je u kapslí systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé a v důsledku toho nelze použitou kapsli z kávovaru vyjmout okamžitě. V takovém případě doporučujeme nesnažit se držák s kapslí vytahovat silou. Doporučujeme kávovar vypnout a ponechat cca 20 minut v klidu, dokud se tlak nevyrovná, a následně kapsli vyjmout. Před dalším použitím kávovaru pročistěte jehlu kávovaru přiloženou čistící jehlou, kterou najdete podle modelu kávovaru v odkapávací misce anebo za zásobníkem na vodu. V případě jakékoli další pochybnosti se prosím obraťte na Servis pro spotřebitele*. Děkujeme za porozumění a věříme, že bude nápoj NESQUIK patřit i nadále mezi Vaše oblíbené varianty v rámci pestré nabídky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.
Jak kapsle funguje?
Zajímá vás, jak vzniká umění skvělé kávy? Prosím, podívejte se: CHYTRÁ KAPSLE.
Bude v nabídce bílá čokoláda nebo čaj?
Nabídku neustále rozšiřujeme. NESCAFÉ je společnost zaměřující se zejména na kávu a kávové nápoje, ale to neznamená, že vybrábíme pouze kávu. V současné době si můžete pochutnat např. na Chococcinu nebo Chai Tea Latté. Stále hledáme nové chutě a zkoumáme, co si naši zákazníci přejí.
Jaký typ kávy se nachází v kapslích?
V našich kapslích najdete mletou černou kávu druhu arabica nebo směs arabiky a robusty. Výjimku tvoří káva Cortado, Café au Lait, Café au Lait Intenso, Flat White a Cappuccino Ice, kde je rozpustná káva. KVALITA KÁVY.
Co označuje malé číslo na kapsli?
Tomuto číslu nemusíte věnovat pozornost. Jedná se o označení výrobní linky v našem podniku.
Mám ráda mléčné kávy typu Cappuccino a Latté Macchiato neslazené. Nabízíte nějaké mléčné varianty bez cukru?
Ano! Například Latté Macchiatto bez cukru. K dostání je na www.dolce-gusto.cz.
Kde si mohu koupit kapsle do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?
Kapsle seženete ve většině supermarketů a řetězců s elektrospotřebiči nebo na www.dolce-gusto.cz.
Držím dietu. Máte nějakou verzi kávy s mlékem bez tuku? Máte nějakou kávu bez kofeinu?
Ano, máme. Bez tuku v mléce si můžete vychutnat Cappuccino Skinny & Unsweetened. Bezkafeinovou kávu máme Espresso Intenso Decaffeinato a Cortado Decaffeinato.
Jak zacházet s použitými obaly od kapslí?
Vyprázdněné obaly od kapslí likvidujte v rámci směsného odpadu.
Zobrazit vše
puntos-category-logo_1.png
Příprava
Proč bych měl/a při přípravě Latté Macchiato nebo Cappuccino nejdřívě použít kapsli s mlékem a až poté kávu?
Protože jen tak zajistíte autentickou přípravu a vzhled. Pokud nejdříve připravíte kávu a pak až mléko, pěna nápoje bude hnědá. Nicméně na chuť vliv přesný postup nemá. Podívejte se, jak vytvořit mistrovská šálek kávy: PŘÍPRAVA KÁVY - VIDEO.
Proč kapsle s mlékem obsahují cukr?
Mléko v kapslích sladíme proto, aby chuť výsledného nápoje byla dokonale vyvážená. Samozřejmě pokud máte raději sladší nápoje, můžete do něj cukr přidat.
Jakou vodu mám použít pro přípravu nápoje?
Hlavně studenou. Do nádržky na vodu nedoporučujeme používat teplou vodu ani mléko nebo jiné tekutiny kromě vody. Když použijete vodu z kohoutku, je to v pořádku. Dávejte však pozor na pravidelné odvápňování přístroje. Pokud víte, že máte tvrdší vodu, nezapomínejte kávovar odvápňovat častěji. Jen tak si uchová své kvality.
Zobrazit vše
order-category-logo.png
Ostatní
Je možné doručení na Slovensko?
Pro objednávky s dodací adresou na Slovensku se zaregistrujte, prosím, na našem partnerském e-shopu zde. V jiném případě Vám bude Vaše objednávka stornována a nebude možné zboží dodat. Děkujeme za pochopení.
V české/slovenské části příručky chybí registrační kód pro zaregistrování kávovaru. Mohu použít kód z jiné části příručky?
Ano, registrační kód může být ve výjimečných případech obsažen v jiné části brožury než české, v tomto případě použijte prosím tento kód.
Chybí mi příručka a tím pádem si nemohu zaregistrovat kávovar.
Od října 2015 se v kávovarech balených pro český trh přestaly používat brožurky s kódy pro registraci kávovaru. Proto se tedy může stát, že právě váš kávovar brožuru neobsahuje. Zaregistrovat ho ale můžete i tak - bez použití 12 místného kódu. Dárek za registraci kávovaru s kódem je možné využít pouze do konce roku 2015. Pro více informací, se prosím případně obraťte na naši infolinku 800 135 135.
Jaká společnost mi objednávku doručí?
Vaši objednávku vám doručí společnost DPD.
Jak postupovat v případě reklamace v záruční době?

Kávovar můžete reklamovat v jednom z našich servisních středisek, seznam naleznete ZDE . Pokud se ve vašem okolí žádné nenachází, prosím vyplňte reklamační formulář, přiložte fakturu a pošlete vadný kávovar zpět k nám na adresu: HOPI CZ DC - NESTLÉ, Háj 328, 798 12 Kralice na Hané, Česko

Reklamaci můžete vyplnit i v našem formuláři na webové stránce v detailu objednávky, kde se nachází možnost „Vrátit zboží“.

Jak si změním e-mailovou adresu?

Žádost o změnu e-mailové adresy nám prosím zašlete e-mailem na info@nestle.cz.

Nepřeji si, aby mi byly zasílány e-maily s novinkami a aktuálními akcemi webshopu. Jak zruším odběr?

Odběr novinek (newsletter) si jednoduše zrušíte kliknutím na odkaz „Odhlásit se z newletteru“ v patičce e-mailu. Druhá možnost je zrušení a změna komunikace přímo ve svém účtu NESCAFÉ® Dolce Gusto® v sekci „Můj newsletter“.

Při registraci jsem neobdržel(a) potvrzovací e-mail na dokončení registrace ve webshopu. Co mám dělat?

Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, potřebný k dokončení registrace, obnovte si prosím pouze heslo. Je možné, že registraci již máte z minulosti vytvořenou. V případně přetrvávajících potíží kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky 800 135 135 nebo e-mailem info@nestle.cz.

Zapomněl jsem heslo nebo se mi nedaří přihlásit do internetového obchodu dolce-gusto.cz. Co mám dělat?

Při přihlášení do internetového obchodu naleznete odkaz „Zapomněli jste heslo?“. Po zadání vaší e-mailové adresy, kterou jste použili při registraci, vám bude zaslán e-mail s odkazem na obnovu přihlašovacích údajů, zkontrolujte prosím i složku spam.

V případě, že vám nebyl doručen tento e-mail, zkuste se znovu zaregistrovat na našich stránkách. Nelze vytvořit dva účty pod stejným e-mailem, proto obdržíte e-mail pro reset vašeho hesla. Nové heslo musí obsahovat malá i velká písmena, znak a číslo.

Pokud vám tento e-mail nebude doručen, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na lince 800 135 135 nebo e-mailem info@nestle.cz.

Zobrazit vše
account-category-logo.png
VĚRNOSTNÍ PROGRAM PREMIO
Jak zjistím, zda byla moje objednávka odeslána? Jak mohu sledovat svou objednávku?
Přihlaste se ke svému účtu PREMIO a vstupte do Katalogu odměn. Na domovské stránce klikněte na ikonu vedle košíku (ikona osoby) a v rozbalovací nabídce vyberte možnost Moje transakce. Ve sloupci „Stav“ v pravé krajní části obrazovky uvidíte nejnovější stav vaší objednávky.
Budu muset platit za dodání odměny?
Ne, odměna je včetně poplatků za doručení.
Co se děje po zadání objednávky odměny?
Ihned po zadání objednávky Vám bude zaslání email s potvrzením objednávky. Pokud jste email neobdrželi, doporučujeme prohlédnout i spamovou schránku. Zkontrolujte si prosím náležitosti objednávky, hlavně jestli je doručovací adresa správná a úplná. Očekáváný termín doručení se může lišit podle odměny. Pokud naleznete chybu v potvrzení objednávky nebo máte jiné dotazy k objednávce, kontaktujte prosím spotřebitelský servis na info@nestle.cz. Na stav objednávky se můžete kdykoliv podívat v sekci “Moje transakce”.
Můžu si nechat zaslat odměnu na jinou adresu, než s jakou jsem se registroval? 
Pro každou objednávku odměny můžete využít jinou doručovací adresu. Pokud bude v jedné objednávce více odměn, jde využít pouze jedna doručovací adresa.
Může se v průběhu času měnit bodová hodnota odměn? 
Bodová hodnota se může v čase měnit v případě změny ceny produktu obchodníkem.
Jak mohu zrušit objednávku odměny?
Zrušit objednávku odměny je možné pouze pokud je objednávka ve statusu “čekající” v sekci “Moje transakce”. Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte prosím náš spotřebitelský servis na info@nestle.cz. Žádost o zrušení objednávky odměny bude vyhodnocena a může být přijata nebo zamítnuta. V případě zrušení objednávky budou body vráceny na váš účet nejpozději do 5 pracovních dní. 
Mohu vrátit odměnu? 
V případě fyzické odměny naleznete podmínky reklamací u každé odměny v kartě “Podrobnosti o obchodníkovi”. Pokud je odměna vrácena včas dle podmínek reklamace a v originálním obalu, body budou vráceny na váš účet.  V případě poškozené odměny, prosím kontaktujte spotřebitelský servis do 14 dní od převzetí odměny na info@nestle.cz. Připojte prosím i fotografii odměny. Digitální poukazy (vouchery, dárkové certifikáty) být vráceny nemohou. 
Nepřišel mi kód z objednávky PREMIO. Co mám dělat?

Prosím, zkontrolujte si svůj PREMIO účet, váš kód by se měl nacházet pod ikonkou panáčka v sekci „Moje transakce“. V detailu konkrétní objednávky.

V případě, že jste si v PREMIO objednali slevový kód/voucher pro nákup v našem internetovém obchodě, automaticky se vám tyto kódy ukládají pod váš NESCAFÉ® Dolce Gusto® účet. Všechny vaše slevové kódy naleznete v sekci „Moje vouchery“, aby je bylo možné použít při další objednávce.

Co dělat pokud jsem zde nenašel odpověď na můj dotaz?
Vice detailů naleznete v podmínkách věrnostního programu Premio nebo v záložce „Podrobnosti o obchodníkovi“ u každé odměny. Můžete také kontaktovat náš spotřebitelský servis na info@nestle.cz, kde vám rádi poradí.
Kde mohu nahlédnout do podmínek věrnostního programu Premio? 
Podmínky Premio naleznete zde
Zobrazit vše
Objednávka
Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Objednávka bude zpracována maximálně do 2 pracovních dnů od jejího převzetí objednávkovým systémem. Před doručením bude objednateli odeslána SMS/email o vyexpedování zásilky s odkazem, ve kterém je možné nechat si balík přeposlat na výdejní místo. Před samotným doručení bude v daný den ráno objednatel ještě telefonicky upozorněn na čas doručení. Informace o zásilce jsou kdykoliv k dispozici v reálném čase. Průběh přepravy konkrétního balíku možno sledovat na Internetu: www.geis-group.cz . Veškeré informace o Vaší zásilce získáte také na našem Zákaznickém centru: Tel.: + 420 951 277 777, + 420 800 277 777 E-mail: objednavka@geisparcel.cz.
Jaká je cena poštovného a balného?
Poštovné a balné je účtováno úhrnně za cenu 99 Kč. Při objednávce nad 600 Kč je poštovné zdarma.
Je možné změnit adresu doručení objednávky?

Změnu adresy objednávky můžete provést pohodlně na stránkách DPD, po obdržení e-mailu s číslem zásilky. V případě, že nebyla objednávka zpracována, můžeme změnu adresy zadat i my. Prosím, kontaktujte nás na zákaznické lince 800 135 135 nebo e-mailem na info@nestle.cz.

Je možné změnit obsah objednávky?

Bohužel nelze. Naše objednávky se zpracovávají a doručují do systému během několika minut.
Do 15 minut po odeslání lze, ale objednávku stornovat a vytvořit si novou. V tomto případě nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 135 135.

Jak zjistím, že byla moje objednávka přijata?

Po přijetí objednávky do našeho systému obdržíte potvrzení e-mailem. Tento e-mail je obvykle doručen pár minut po odeslání objednávky.

Obdržel(a) jsem svoji objednávku, ale neobsahovala fakturu. Co mám dělat?

Všechny faktury máte dostupné již jen v elektronické podobě, které naleznete ve svém účtu v sekci „Moje historie objednávek“, a to v detailu každé objednávky. V případě platby kartou obdržíte fakturu na svůj e-mail, pokud si zvolíte platbu na dobírku, tak vaši fakturu naleznete ve svém účtu.

Jak a kde mohu uplatnit slevový kód?

Slevové kódy nebo vouchery z PREMIO můžete uplatnit přímo v košíku v kolonce „Mám slevový kód/voucher“ nebo na stránce před odesláním objednávky (kolonka pro slevový kód se nachází vpravo nad souhrnem celé objednávky).

V případě, že jste si zakoupili PREMIO voucher a chcete ho využít, je nutné jej vybrat ze seznamu odkliknutím možnosti „Vyberte slevový kód ze svého účtu“ a zvolit požadovaný kód/slevu. PREMIO vouchery se automaticky ukládají do vašeho účtu.

Dovolujeme si vás upozornit, že v rámci objednávky lze uplatnit pouze jeden kód.

Jak mohu uhradit objednávku?

Vaši objednávku můžete uhradit dvěma způsoby - kartou online nebo na dobírku. Způsob platby si zvolíte v procesu objednávky, přejete-li si objednávku uhradit ihned, zvolte platbu kartou. V případě, že si přejete platit až při převzetí zásilky, zvolte možnost platby na dobírku. Vaši objednávku zaplatíte přímo kurýrovi, a to buď v hotovosti nebo platební kartou.

Zobrazit vše

Nenašli jste řešení?

Zavolejte náš zákaznický servis: 800 135 135