You have reached the website


Často kladené dotazy


Kávovar

Co přesně znamená tlak 15 barů?

Tlak 15 barů znamená, že voda je při výstupu u čerpadla hnána pod tlakem, který je zhruba v hloubce 150 metrů pod hladinou moře. Tento tlak je srovnatelný s profesonálními kavárenskými přístroji a zaručuje správnou přípravu kávy. Chuť i vůně kávy se uvolní tím správným způsobem.

Musím vždy regulovat množství vody pro přípravu nápoje sám?

Ne, nemusíte. Kávovary Creativa a Creativa+ umožňují zvolit si konkrétní typ nápoje ze seznamu a přístroj jej připraví sám (navíc si můžete množství vody upravit podle své chuti). Kávovar Genio je vybaven tzv. Flow-stop systémem, tzn. podle značky na každé kapsli určíte velmi jednoduchým způsobem množství vody. Ostatní kávovary se obsluhují manuálně.

Jak často je třeba přístroj odvápnit?

Díky hliníkovému termobloku je nutné odstraňovat kámen po přípravě 450 - 1600 porcí kávy v závislosti na tvrdosti vaší vody. Jakmile se průtok znatelně zpomalí, použijte běžně dostupný prostředek na odstraňování kamene značky Krups. Nepoužívejte ocet! Dodržujte přitom podmínky použití daného prostředku. Přípravek můžete zakoupit na našich internetových stránkách www.dolce-gusto.cz nebo v síti elektroprodejen. Jsme rádi, že vás zajímá, jak o svůj kávovar správně pečovat. Pro návod na údržbu pokračujte zde: ÚDRŽBA KÁVOVARU

Jak mám postupovat, když se mi zasekne kapsle Nesquik v kávovaru?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO nabízí spotřebitelům na 27 různých variantů kávy, kávových i nekávových specialit v kapslích, určených pro kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupním tlakem čerpadla 15 barů. Po použití kapsle v kávovaru se tlak v kapsli vyrovná v řádu několika sekund a následně je možné kapsli bez obtíží vyjmout. Oblíbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátní tím, že je směsí kakaového prášku a sušeného mléka v jedné kapsli. Díky vlastnostem této směsi však může v některých případech docházet k tomu, že kapsle NESQUIK po použití v kávovaru zadržuje standardní tlak déle než je u kapslí systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé a v důsledku toho nelze použitou kapsli z kávovaru vyjmout okamžitě. V takovém případě doporučujeme nesnažit se držák s kapslí vytahovat silou. Doporučujeme kávovar vypnout a ponechat cca 20 minut v klidu, dokud se tlak nevyrovná, a následně kapsli vyjmout. Před dalším použitím kávovaru pročistěte jehlu kávovaru přiloženou čistící jehlou, kterou najdete podle modelu kávovaru v odkapávací misce anebo za zásobníkem na vodu. V případě jakékoli další pochybnosti se prosím obraťte na Servis pro spotřebitele*. Děkujeme za porozumění a věříme, že bude nápoj NESQUIK patřit i nadále mezi Vaše oblíbené varianty v rámci pestré nabídky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Co mám dělat, když neprotéká voda přes kapsli či nápoj vytéká příliš pomalu?

Zkuste odvápnit přístroje, podle našeho NÁVODU, pokud by problém nadále přetrvával, obraťte se na servisní středisko. Jejich seznam naleznete zde: http://www.krups.cz/servisy

Co mám dělat, když mi kolem přístroje vytéká voda?

Obraťte se prosím na autorizovaný servis. Jejich seznam naleznete zde: http://www.krups.cz/servisy

Kapsle

Jak mám postupovat, když se mi zasekne kapsle Nesquik v kávovaru?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO nabízí spotřebitelům na 27 různých variantů kávy, kávových i nekávových specialit v kapslích, určených pro kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupním tlakem čerpadla 15 barů. Po použití kapsle v kávovaru se tlak v kapsli vyrovná v řádu několika sekund a následně je možné kapsli bez obtíží vyjmout. Oblíbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátní tím, že je směsí kakaového prášku a sušeného mléka v jedné kapsli. Díky vlastnostem této směsi však může v některých případech docházet k tomu, že kapsle NESQUIK po použití v kávovaru zadržuje standardní tlak déle než je u kapslí systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé a v důsledku toho nelze použitou kapsli z kávovaru vyjmout okamžitě. V takovém případě doporučujeme nesnažit se držák s kapslí vytahovat silou. Doporučujeme kávovar vypnout a ponechat cca 20 minut v klidu, dokud se tlak nevyrovná, a následně kapsli vyjmout. Před dalším použitím kávovaru pročistěte jehlu kávovaru přiloženou čistící jehlou, kterou najdete podle modelu kávovaru v odkapávací misce anebo za zásobníkem na vodu. V případě jakékoli další pochybnosti se prosím obraťte na Servis pro spotřebitele*. Děkujeme za porozumění a věříme, že bude nápoj NESQUIK patřit i nadále mezi Vaše oblíbené varianty v rámci pestré nabídky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Jak kapsle funguje?

Zajímá vás, jak vzniká umění skvělé kávy? Prosím, podívejte se: CHYTRÁ KAPSLE

Bude v nabídce bílá čokoláda nebo čaj?

Nabídku neustále rozšiřujeme. NESCAFÉ je společnost zaměřující se zejména na kávu a kávové nápoje, ale to neznamená, že vybrábíme pouze kávu. V současné době si můžete pochutnat např. na Chococcinu nebo Chai Tea Latté. Stále hledáme nové chutě a zkoumáme, co si naši zákazníci přejí.

Jaký typ kávy se nachází v kapslích?

V našich kapslích najdete mletou černou kávu druhu arabica nebo směs arabiky a robusty. Výjimku tvoří káva Cortado, Café au Lait, Café au Lait Intenso, Flat White a Cappuccino Ice, kde je rozpustná káva. KVALITA KÁVY

Co označuje malé číslo na kapsli?

Tomuto číslu nemusíte věnovat pozornost. Jedná se o označení výrobní linky v našem podniku.

Mám ráda mléčné kávy typu Cappuccino a Latté Macchiato neslazené. Nabízíte nějaké mléčné varianty bez cukru?

Ano! Například Latté Macchiatto bez cukru. K dostání je na www.dolce-gusto.cz

Kde si mohu koupit kapsle do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?

Kapsle seženete ve většině supermarketů a řetězců s elektrospotřebiči nebo na www.dolce-gusto.cz

Držím dietu. Máte nějakou verzi kávy s mlékem bez tuku? Máte nějakou kávu bez kofeinu?

Ano, máme. Bez tuku v mléce si můžete vychutnat Cappuccino Light a Latte Macchiato Light. Bezkafeinovou kávu máme v současnosti jednu, a to Espresso Decaffeinato.

Jak zacházet s použitými obaly od kapslí?

Vyprázdněné obaly od kapslí likvidujte v rámci směsného odpadu.

Příprava

Proč bych měl/a při přípravě Latté Macchiato nebo Cappuccino nejdřívě použít kapsli s mlékem a až poté kávu?

Protože jen tak zajistíte autentickou přípravu a vzhled. Pokud nejdříve připravíte kávu a pak až mléko, pěna nápoje bude hnědá. Nicméně na chuť vliv přesný postup nemá. Podívejte se, jak vytvořit mistrovská šálek kávy: PŘÍPRAVA KÁVY - VIDEO

Proč kapsle s mlékem obsahují cukr?

Mléko v kapslích sladíme proto, aby chuť výsledného nápoje byla dokonale vyvážená. Samozřejmě pokud máte raději sladší nápoje, můžete do něj cukr přidat.

Jakou vodu mám použít pro přípravu nápoje?

Hlavně studenou. Do nádržky na vodu nedoporučujeme používat teplou vodu ani mléko nebo jiné tekutiny kromě vody. Když použijete vodu z kohoutku, je to v pořádku. Dávejte však pozor na pravidelné odvápňování přístroje. Pokud víte, že máte tvrdší vodu, nezapomínejte kávovar odvápňovat častěji. Jen tak si uchová své kvality.

Ostatní

Je možné doručení na Slovensko?

Pro objednávky s dodací adresou na Slovensku se zaregistrujte, prosím, na našem partnerském e-shopu zde. V jiném případě Vám bude Vaše objednávka stornována a nebude možné zboží dodat. Děkujeme za pochopení.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Objednávka bude zpracována maximálně do 2 pracovních dnů od jejího převzetí objednávkovým systémem. Před doručením bude objednateli odeslána SMS/email o vyexpedování zásilky s odkazem, ve kterém je možné nechat si balík přeposlat na výdejní místo. Před samotným doručení bude v daný den ráno objednatel ještě telefonicky upozorněn na čas doručení.

 Informace o zásilce jsou kdykoliv k dispozici v reálném čase. Průběh přepravy  konkrétního balíku možno sledovat na Internetu: www.geis-group.cz .

Veškeré informace o Vaší zásilce získáte také na našem Zákaznickém centru: 

Tel.:       + 420 951 277 777, + 420 800 277 777

E-mail:   objednavka@geisparcel.cz

Jaká je cena poštovného a balného?

Poštovné a balné je účtováno úhrnně za cenu 99 Kč. Při objednávce nad 450 Kč je poštovné zdarma.

V české/slovenské části příručky chybí registrační kód pro zaregistrování kávovaru. Mohu použít kód z jiné části příručky?

Ano, registrační kód může být ve výjimečných případech obsažen v jiné části brožury než české, v tomto případě použijte prosím tento kód.

Chybí mi příručka a tím pádem si nemohu zaregistrovat kávovar.

Od října 2015 se v kávovarech balených pro český trh přestaly používat brožurky s kódy pro registraci kávovaru. Proto se tedy může stát, že právě váš kávovar brožuru neobsahuje. Zaregistrovat ho ale můžete i tak - bez použití 12 místného kódu. Dárek za registraci kávovaru s kódem je možné využít pouze do konce roku 2015.

Pro více informací, se prosím případně obraťte na naši infolinku 800 135 135.

VĚRNOSTNÍ PROGRAM PREMIO

Co je to PREMIO?

S novým věrnostním programem PREMIO přicházejí se skvělou kávou skvělé odměny. Pijte výtečnou kávu, shromažďujte body PREMIO a užívejte si exkluzivní odměny vybrané zvlášť pro vás, které jsou dostupné v katalogu odměn Premio.

Jak získám přístup k PREMIO?

Pokud již máte účet NESCAFÉ® Dolce Gusto®, jednoduše se přihlaste zadáním své e-mailové adresy a hesla na domovské stránce pod MŮJ ÚČET. 

Pokud jste své heslo ztratili / zapomněli, můžete jej resetovat kliknutím na „Zapomněli jste své heslo?“ pod přihlašovacími poli. Pokud jste se ještě nezaregistrovali, můžete se registrovat na stejné stránce kliknutím na REGISTROVAT NYNÍ.

PREMIO můžete používat prostřednictvím webových stránek nebo prostřednictvím aplikace „NESCAFÉ® Dolce Gusto® “, která je k dispozici v obchodě Google Play (Android) a App Store (iOS). 

Kdo se může zapojit do programu PREMIO?

Věrnostní program je určen výhradně koncovým spotřebitelům. Fyzické a právnické osoby, které jsou plátci DPH, jsou z programu vyloučeny. 

S jakými smartphony je aplikace NESCAFÉ® Dolce Gusto® kompatibilní?

Aplikace NESCAFÉ® Dolce Gusto® je k dispozici jak v obchodě Google Play (zařízení Android), tak v obchodě App Store (zařízení iOS). Zařízení Android podporují aplikaci od verze 4.4 operačního systému a zařízení iOS od verze 9. Stažení aplikace NESCAFÉ® Dolce Gusto®: 

• iOS: pro stažení aplikace klikněte sem 

• Google Play: pro stažení aplikace klikněte sem  

Jak získáváte PREMIO body?

Registrací účtu NESCAFÉ® Dolce Gusto® bude automaticky vytvořen účet PREMIOBody Premio můžete získat při nákupu každého balení kapslí NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Po vytvoření svého účtu NESCAFÉ® Dolce Gusto®, se vám automaticky zobrazí stav účtu PREMIO. Kód najdete v každém balení kapslí NESCAFÉ® Dolce Gusto® a to buď v podobě 12-ti místného kódu nebo QR kódu. 12-ti místný kód zadejte na stránce věrnostního programu Premio nebo prostřednictvím mobilní aplikace NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoduše naskenujte QR kód. 

• První naskenovaný kód: 200 bonusových bodů 

• Balení 12/16 kapslí: 100 bodů 

• Balení 30 kapslí: 200 bodů 

Které balení kapslí lze zakoupit pro účast v programu PREMIO a kde je mohu koupit?

Pro získání bodů PREMIO si můžete zakoupit balení kapslí z celé řady káv a nápojů NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Zakoupit je můžete v jakémkoliv online nebo klasickém obchodě s prodejním místem na území České republiky.  

Mohu získat body i za naskenování balení Starbucks by NESCAFÉ Dolce Gusto?

Věrnostní program Premio je platný pouze na balení kapslí NESCAFÉ Dolce Gusto. Balení kapslí Starbucks by NESCAFÉ Dolce Gusto je z programu vyjmuto, body tedy za naskenování nezískáte. 

Jak mohu zadat kódy z balení a získat body Premio?

12-ti místný kód zadejte na stránce věrnostního programu Premio nebo prostřednictvím mobilní aplikace NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoduše naskenujte QR kód: 

• iOS: pro stažení aplikace klikněte sem  

• Google Play: pro stažení aplikace klikněte sem 

Ve svém bodovém zůstatku mám PREMIO body. Jak je mohu použít?

Body můžete proměnit za odměny, které si můžete prohlédnout v katalogu odměn PREMIO zde. Zkontrolujte, zda je váš bodový zůstatek dostatečný k získání požadované odměny. 

Nemohu najít kód uvnitř balení kapslí. Co mám dělat?

Kód je vytištěn uvnitř balení kapslí - další informace zde dolce-gusto.cz/jak-to-funguje. Pokud kód není v balení vytištěnzašlete nám prosím emailem vaše údaje s fotografií balení kapslí NESCAFÉ® Dolce Gusto® a potvrzení o nákupu na tuto adresu: info@nestle.cz.

Po prověření vám pracovník spotřebitelského servisu sdělí kód / připíše body PREMIO k zůstatku na vašem účtu. 

Nemohu naskenovat / načíst kód uvnitř balení kapslí. Co mám dělat?

Zašlete nám prosím emailem vaše údaje s fotografií balení kapslí NESCAFÉ® Dolce Gusto® a potvrzení o nákupu na tuto adresu: info@nestle.cz. Po prověření vám pracovník spotřebitelského servisu sdělí kód / připíše body PREMIO k zůstatku na vašem účtu. 

Můj kód pro získání bodů PREMIO nebyl přijat. Proč? 

Váš kód nemusí být přijat ze tří důvodů: Buď je nesprávný (v takovém případě jej prosím zkuste zadat znovu), nebo byl již použit (každý kód lze použít jen jednou).

V případě ručního zadávání kódu věnujte pozornost číslicím a písmenům, u nichž může dojít snadno k záměně (např. písmeno „O“ a číslice „0“, písmeno „Z“ a číslice „2“). 

Dalším důvodem mohou být limitace zadávání, které jsou následovné. U 12 a 16 kaplových balení jsou limity: Denní - 30 kódů, Týdenní - 60 kódů, měsíční 200 kódů, roční - 500 kódů.) U 30 kapslových balení jsou limity: denní - 20 kódů, Týdenní - 40 kódů, měsíční - 100 kódů, roční - 300 kódů). 

Pokud vaše problémy přetrvávají, kontaktujte prosím náš spotřebitelský servis emailem na info@nestle.cz, kde vám rádi pomohou.

Jak dlouhá je doba platnosti bodů PREMIO?

Všechny body na vašem účtu platí po celou dobu vaší účasti ve věrnostním programu.

Po šestiměsíční neaktivitě v programu ztrácí body platnost. Neaktivitou se myslí, že není zadán žádný kód ani nejsou utraceny žádné body. 

Kde se mohu podívat na všechny odměny?

Všechny odměny jsou dostupné v katalogu odměn PREMIO NESCAFÉ® Dolce Gusto® 

Koupil jsem si balení kapslí NESCAFÉ® Dolce Gusto® v jiné zemi. Můžu zadat kód a získat Premio body k mému účtu v České republice?

Ano, můžete zadat kód a získat body Premio v případě zakoupení balení kapslí NESCAFÉ® Dolce Gusto® v jiné zemi, ale pouze v případě zakoupení těch druhů, které jsou v České republice uvedeny na trh společností NESTLÉ Česko s.r.o. Tento kód lze zadat pouze jednou a na jeden účet Premio.

Nemůžete být členem věrnostního programu Premio ve dvou zemích se stejným účtem. 

Jak funguje objednávkový proces online? 

V Katalogu odměn Premio můžete vybírat preferované odměny, aniž byste je museli okamžitě objednat. Fyzické odměny mohou být doručeny pouze na adresu na území České republiky.

Po přidání odměny do košíku pokračujte k pokladně, kde můžete ještě měnit množství případně odměnu zrušit. Následně odměnu závazně objednáte kliknutím na „Objednat nyní“. 

Budu muset platit za dodání odměny?

Ne, odměna je včetně poplatků za doručení. 

Co se děje po zadání objednávky odměny?

Ihned po zadání objednávky Vám bude zaslání email s potvrzením objednávky. Pokud jste email neobdrželi, doporučujeme prohlédnout i spamovou schránku.

Zkontrolujte si prosím náležitosti objednávky, hlavně jestli je doručovací adresa správná a úplná. Očekáváný termín doručení se může lišit podle odměny.

Pokud naleznete chybu v potvrzení objednávky nebo máte jiné dotazy k objednávce, kontaktujte prosím spotřebitelský servis na info@nestle.cz. Na stav objednávky se můžete kdykoliv podívat v sekci “Moje transakce”.

Můžu si nechat zaslat odměnu na jinou adresu, než s jakou jsem se registroval? 

Pro každou objednávku odměny můžete využít jinou doručovací adresu. Pokud bude v jedné objednávce více odměn, jde využít pouze jedna doručovací adresa.  

Může se v průběhu času měnit bodová hodnota odměn? 

Bodová hodnota se může v čase měnit v případě změny ceny produktu obchodníkem. 

Jak mohu zrušit objednávku odměny?

Zrušit objednávku odměny je možné pouze pokud je objednávka ve statusu “čekající” v sekci “Moje transakce”.

Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte prosím náš spotřebitelský servis na info@nestle.cz. Žádost o zrušení objednávky odměny bude vyhodnocena a může být přijata nebo zamítnuta. V případě zrušení objednávky budou body vráceny na váš účet nejpozději do 5 pracovních dní.  

Mohu vrátit odměnu? 

V případě fyzické odměny naleznete podmínky reklamací u každé odměny v kartě “Podrobnosti o obchodníkovi”. Pokud je odměna vrácena včas dle podmínek reklamace a v originálním obalu, body budou vráceny na váš účet. 

V případě poškozené odměny, prosím kontaktujte spotřebitelský servis do 14 dní od převzetí odměny na info@nestle.cz. Připojte prosím i fotografii odměny.  

Digitální poukazy (vouchery, dárkové certifikáty) být vráceny nemohou.  

Jak zjistím, zda byla moje objednávka odeslána? Jak mohu sledovat svou objednávku?

Přihlaste se ke svému účtu PREMIO a vstupte do Katalogu odměn.

Na domovské stránce klikněte na ikonu vedle košíku (ikona osoby) a v rozbalovací nabídce vyberte možnost Moje transakce. 

Ve sloupci „Stav“ v pravé krajní části obrazovky uvidíte nejnovější stav vaší objednávky. 

Co ukazuje stav objednávky zobrazený na stránce „Moje transakce“?

Nejnovější stav objednávky můžete zkontrolovat na stránce „Moje transakce“ v Katalogu odměn. Přehled stavů objednávek: 

Čeká na vyřízení: Tento stav znamená, že vaše objednávka čeká na vyřízení od obchodníka. 

Odesláno: Tento stav označuje, že vaše objednávka odměny byla odeslána obchodníkem. 
Tento stav objednávky se vztahuje na vouchery pouze v případě, že byla vaše objednávka pozastavena a poté uvolněna. 

Vráceno: Tento stav znamená, že vaše body, proměněné za odměnu, byly úspěšně vráceny  
na váš účet. 

Zrušeno: Tento stav znamená, že vaše objednávka byla zrušena. Počet bodů, které jste za objednávku utratili, bude vrácen na váš účet. 

Kde mohu najít podmínky Katalogu odměn Premio?

Podmínky Katalogu odměn Premio  naleznete v dolní části webové stránky. Další specifické podmínky naleznete v záložce „Podrobnosti o obchodníkovi“ u každé odměny. 

Kde mohu nahlédnout do podmínek věrnostního programu Premio? 

Podmínky Premio naleznete zde

Co dělat pokud jsem zde nenašel odpověď na můj dotaz?

Vice detailů naleznete v podmínkách věrnostního programu Premio nebo v záložce „Podrobnosti o obchodníkovi“ u každé odměny. Můžete také kontaktovat náš spotřebitelský servis na info@nestle.cz, kde vám rádi poradí.